Skvělá výbava na letní dovolené nebo víkendové výletování. Ideální volba pro cykloturisty, kteří si své výlety chtějí užít, a ne se honit za výkony. Když kolu dopřejete pravidelný servis, prodloužíte jeho životnost a bude šlapat jako hodinky. Oproti nižší úrovni výbavy nabízí lepší zpracování a výdrž komponent.
Všechny komponenty
Motor
Pozice motoru
rear hub
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
6061 Aluminium, internal cable routing, removable battery
Váha
21,8
Odpružení
Typ vidlice
Pružinová
Vidlice
SR Suntour XCM RL, 9 mm QR, coil spring, remote, 100 mm travel
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Shimano BR-MT200, hydraulic disc
Brzdové páky
Shimano MT200
Přední brzda
Shimano BR-MT200, hydraulic disc
Zadní brzda
Shimano BR-MT200, hydraulic disc
Kola
Velikost kol
29"
Přední náboj
Shimano TX505, QR
Náboje
Front: Shimano TX505, QR, Rear: BAFANG - KEINE C512-118 138 NUT
Zadní náboj
BAFANG - KEINE C512-118 138 NUT
Pláště
Schwalbe Smart Sam 2.1
Kola
Rodi Viper 21, TX505 front hub, 9mm QR, Groove Next rear hub motor
Pohon
Řazení
Shimano Altus M2000
Přehazovačka
Shimano Altus M2000, 9-speed
Kliky
Samox AF38
Kazeta
Shimano HG200, 11-36T
Řetěz
KMC X9
Převodníky
Samox AF38, 34T
Převody
9-speed
Ostatní komponenty
Gripy
Velo VLG-975
Řídítka
Riser, Aluminium, 720mm
Sedlo
FOCUS Sport Saddle
Sedlovka
aluminium, 27,2mm
Představec
aluminium, 31.8mm
Specifikace
Rám: 6061 Hliník, vnitřní vedení kabelů, vyjímatelná baterie
Vidlice: SR Suntour XCM RL, 9 mm QR, coil spring, remote, 100 mm travel
Motor: Groove Next, 36 V / 250W / 32 Nm
Baterie: 252 Wh
Řazení: Shimano Altus M2000
Přehazovačka: Shimano Altus M2000, 9-speed
Kazeta: Shimano HG200, 11-36T
Řetěz: KMC X9
Kliky a převodník: Samox AF38, 34T
Řídítka: Riser, Aluminium, 720mm
Gripy: Velo VLG-975
Představec: aluminium, 31.8mm
Sedlo: FOCUS Sport Saddle
Sedlovka: aluminium, 27,2mm
Brzdy: Shimano BR-MT200, hydraulické diskové brzdy
Kola: Rodi Viper 21, TX505 front hub, 9mm QR, Groove Next rear hub motor
Pneumatiky: Schwalbe Smart Sam 2.1
Brzdové páky: Shimano MT200
Středové složení: Groove Next with Torque / RPM Sensor, 120x68 mm
Zadní náboj: BAFANG - KEINE C512-118 138 NUT
Přední náboj: Shimano TX505, QR
Zdvih: 100 mm
Hmotnost kola (včetně baterie): 21,8 kg
Baterie: 252 Wh / 7 Ah nabídne dojezd do 100 km
Geometrie: Whistler2 6.9
Výrobce | FOCUS |
Pohlaví | pánské (uni) |
Barva | zelená |
Velikost rámu | XL |
Odpružení | přední vidlice |
Materiál rámu | Hliník |
Průměr kol | 29 |
Model/kolekce/rok | 2020 |
Dobrý den, který pohon je prosím lepší? Ten ve sředu kola u šlapek?Prý jak šlapete,tak kolo přidává na pohonu. Nebo ten na zadním kole?Kdy prý jedete jak na babetě a jen občas trochu připomůžete motoru do kopce... Je pravda,že dříve nebyly omezovače rychlosti a teď kůli vyhlášce musí být?Jak to funguje na motor z kopce?To omezovač povolí jet kolu jen 25 km/h? Děkuji
Dobrý den, lepší je určitě motor středový, který má i větší dojezd. Vše ale otázky ceny, levnější kola mají proto motory v zadním náboji
Dobrý den,Mám klasické kolo Giant(30.000) velikost rámu L,kola 27.5 a moje výška je 188 cm.Podle tabulek mám mít velikost xl,ale prodejce mi doporučoval pro lepší ovladatelnost rám L. Chci si koupit u vás elektrokolo,kde asi nebudu jezdit až tak tolik v terénu jako s Giantem,tak nevím,zda zase rám L a nebo XL. Poradíte prosím? Děkuji
Dobrý den, při 188 cm, bych určitě volil velikost XL