Na co se nás často ptáte?

Kam a jak vrátit zboží?

Nic na tom není - stačí nám ho poslat zpět…

• v původním obalu
• s visačkami
• nepoužité
• s přiloženým průvodním dopisem (číslo objednávky, za jaké zboží chcete to nevyhovující vyměnit, číslo účtu pro vrácení peněz či případného přeplatku)
• a, prosíme, NE na dobírku

…na adresu:

bikero.cz
Královická 341
250 01 Zápy

 

Můžu zboží vrátit nebo vyměnit i na prodejně?

Určitě ano, najdete nás v Praze nebo Hradci Králové.

 

Jak dlouho zůstane zboží na prodejně k vyzvednutí?

Nejdřív vám dáme vědět SMSkou, že si zboží můžete vyzvednout. Po 3 dnech pošleme další SMS, že na vás pořád čeká. No a po dalších 3 dnech to zkusíme ještě naposledy.

Nestíháte to? Kontaktujte naše zákaznické centrum na tel. 602 552 000 nebo na e-mailu obchod@bikero.cz a domluvíme se. V opačném případě za vás objednávku stornujeme.

 

Přijde mi kolo složené?

Než vám kolo pošleme, vezme si ho do parády nejdřív náš mechanik. A to chvilku trvá - kolo totiž celé sestaví, seřídí a pořádně zkontroluje. Teprve potom jde zpět do krabice a k expedici.

A vy už si doma jen otočíte řídítka, nasadíte přední kolo, sedlo a pedály. Pozor! Pravý pedál má pravý závit (po směru hodinových ručiček) a levý to má přesně opačně.

Pokud to chcete mít úplně bez starosti, využijte naši prémiovou službu Bikero kurýr.

 

Jak je to s garanční prohlídkou?

Garanční prohlídku máte u nás zdarma do dvou měsíců od nákupu kola. Ideální je ji udělat po ujetí 100 km, ale určitě ne později než po 150 km. To už riskujete trvalé poškození komponent.

Kolo můžete přivézt i bez objednání, ale garanční prohlídku nelze udělat na počkání.

 

Jak mám uplatnit voucher na e-shopu?

Stačí napsat číslo voucheru do poznámky v objednávce (ne do pole slevový kód) a my vám cenu objednávky dodatečně upravíme.

 

Co mám dělat, když moje platba kartou neproběhla?

I to se může stát. Nejrychlejší je vytvořit novou objednávku a zkusit to znovu. A nebojte, původní objednávku za vás automaticky stornujeme.

Anebo můžete počkat na mail s pokyny pro platbu převodem.

 

A když chci něco na splátky? Jak to funguje?

Nákup zboží na splátky mužete využít již od 2000 Kč. Podmínky společnosti Essox.

Zaprvé.
V košíku si vyberete možnost Splátky Essox.

Zadruhé.
Po odeslání objednávky budete automaticky přesměrováni do splátkové aplikace (podobně jako při platbě kartou).

Zatřetí.
Vyplníte požadované údaje a odešlete žádost o úvěr. Pozor na zadávání z mobilu - některé starší systémy nemusí tuto funkci podporovat, v tomto případě doporučujeme použít notebook nebo PC.

Začtvrté.
Splátková společnost vaši žádost rychle posoudí a výsledek znáte okamžitě.

A to je celé.

 

Na vašem soukromí nám záleží

Náš e-shop je poháněn energií z koláčků! Cookies nám pomáhají nabízet správné příslušenství, fajn slevy a další skvělé služby. Stačí nám dát souhlas k jejich používání.

Povolit všeNepovolovat cookies