Dodatečná sleva 20 % na všechno oblečení! V košíku stačí zadat kód: „20NAHADRY“ ! Akce platí pouze do 26. 5. 2024.

Vše o nákupu

 

Co vás zajímá?

 

Vrácení / výměna zboží 

Nesedí vám zakoupené oblečení, nebo jste se zbožím z nějakého důvodu nespokojení? Nic se neděje.

Pokud jste zboží koupili distančně (např. prostřednictvím e-shopu), můžete od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží bez jakýchkoliv omezení a zboží nám vrátit.

Nám to ale přijde málo, protože víme, že v životě se stát může ledacos. Lhůtu na odstoupení od smlouvy proto prodlužujeme rovnou na 60 dní, a to i pro nákup na prodejně! Pokud odstoupíte od smlouvy v této prodloužené lhůtě (v případě zakoupení zboží prostřednictvím e-shopu tedy od 15. dne od převzetí zboží) je už nicméně potřeba zboží vrátit:

• nepoužité
• neznečištěné
• nepoškozené
• v původním obalu
• se všemi visačkami

Buď můžete se zbožím navštívit některou z našich prodejen v Praze, Hradci Králové a Brandýse nad Labem, nebo nám ho jednoduše pošlete zpátky. Pro odeslání zboží poštovní zásilku doporučujeme využít následující adresu, na které je vyřízení nejrychlejší:

bikero.cz
Královická 341
250 01 Zápy

Jen prosíme, NEPOSÍLEJTE NÁM ZBOŽÍ NA DOBÍRKU.

Při nákupu nad 2000 Kč s dodáním zboží na vámi sdělenou adresu najdete v balíku i vratný štítek. Ten stačí nalepit na balík a odnést na Českou Poštu a celé odeslání máte ZDARMA!

V případě odstoupení od smlouvy uzavřené distančně v zákonné lhůtě musíte pro učinění oznámení o odstoupení od smlouvy dodržet stanovenou lhůtu 14 dní od převzetí zboží, přičemž postačí, pokud nám v této lhůtě oznámení odešlete. Zboží je možné vrátit až poté, a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Opět postačí, pokud zboží v této lhůtě odešlete.

V případě odstoupení od smlouvy v prodloužené 60denní lhůtě je třeba v 60denní lhůtě nejen odstoupit od smlouvy (doručit nám oznámení o odstoupení), ale také nám v této lhůtě vrátit zboží. V rámci prodloužené lhůty můžete požadovat namísto vrácení peněz i výměnu za jiné zboží.

 

Ke stažení

Formulář Odstoupení od smlouvy

 

Reklamace zboží

Pokud je zboží vadné, jednoduše nám ho zaneste zpět na kteroukoliv prodejnu, do sídla naší společnosti, nebo nám ho pošlete zpět.  Pro odeslání zboží poštovní zásilku doporučujeme využít následující adresu, na které je vyřízení nejrychlejší:

bikero.cz
Královická 341
250 01 Zápy

jen NE na dobírku. K balíčku přidejte průvodní dopis s vašimi identifikačními údaji, údaji pro ztotožnění koupě zboží (např. číslo objednávky), popisem, co je se zbožím špatně, a číslem účtu pro případné vrácení peněz. Můžete připojit i požadovaný způsob vyřízení reklamace. A my už se o všechno postaráme.

Do 30 dnů všechno vyřešíme, opravíme, vyměníme nebo vám vrátíme peníze zpátky a budeme vás o výsledku informovat. Pokud budeme hotovi dřív, samozřejmě nebudeme na nic čekat.

 

Poštovné

U PPL a České pošty je jednotná cena 99 Kč.

V případě Zásilkovny zaplatíte 69 Kč.

Pokud zvolíte platbu na dobírku, připlatíte si ještě 39 Kč.

Pokud zvolíte platbu hotově nebo kartou na prodejně, připlatíte si ještě 29 Kč.

Pro všechny objednávky nad 2000 Kč je u nás poštovné ZDARMA. Balíček vám přiveze námi zvolený dopravce. V případě jízdních kol je to Česká pošta. V případě menších zásilek je to Zásilkovna.

 

Bikero Kurýr

Naše vlastní prémiová doprava, kterou vám přivezeme kola až do domu a všechno na místě sestavíme, seřídíme a předvedeme. Pro nákup nad 30 000 Kč je zdarma, do této výše se řídí tarifem podle vzdálenosti.

Jak přesně to funguje, se dočtete na stránce bikero kurýr.

 

Osobní odběr na prodejně

V Praze, v Hradci Králové a v Brandýse nad Labem máme krásné prodejny, kde si můžete dát kávu, pohovořit s našimi profíky a porelaxovat. Takže určitě dává smysl, pokud si zboží objednáte a vyzvednete právě tam. Pokud si na e-shopu vyberete možnost vyzvednutí zboží na prodejně a zároveň platbu na prodejně, zboží vám nejdříve pouze zarezervujeme a vy budete mít možnost si ho na prodejně vyzkoušet a rozhodnout se, jestli vám opravdu sedí. Toto je vhodné zejména, pokud si nejste jistí velikostí, potřebujete si zboží nejdřív vyzkoušet a pak si odnést pouze to, co vám padne.

Je-li zboží skladem na dané prodejně (zjistíte v detailu každého produktu), nic nebrání tomu, abyste si ho osobně vyzkoušeli nebo vyzvedli už během několika minut.

Pokud je zboží skladem na jiné prodejně, taky nic není ztraceno. Jen musíte učinit objednávku nebo rezervaci zboží do 12:00, abychom ho stačili převézt z jedné prodejny na druhou. Zboží si pak můžete vyzkoušet nebo vyzvednout další den odpoledne.

Samozřejmě si počkejte na SMS či e-mail, které potvrdí, že zboží je už připravené!

 

Doprava

Zboží si můžete…

• vyzvednout osobně v naší prodejně v Praze, Hradci Králové, či v Brandýse nad Labem.

• nechat poslat Českou poštou (do ruky, na poštu, na balíkovnu) nebo PPL (na konkrétní adresu nebo do ParcelShopu).

• využít služby Zásilkovna.

• využít našeho prémiového bikero kurýra.

Dopravci vám dají předem vědět, že se k vám blíží s balíkem. Změna termínu doručení se dá vždycky domluvit. V případě Zásilkovny nebo PPL ParcelShopu si jen vyberte nejbližší pobočku, kam chcete zásilku poslat, a pak vyčkejte na SMS o doručení.

 

Platba

Sami si vyberte, jaký způsob platby je vám nejmilejší, u nás jsme připraveni na všechno:

Platba dobírkou – zaplatíte při doručení dopravci, ale pozor, kartu nepřijímají všichni!

Bankovním převodem – číslo našeho účtu je 555380/5500. Platební údaje vám dorazí automaticky e-mailem po odeslání objednávky. Zboží odesíláme hned, jak platba připluje k nám.

Online platební kartou – po odeslání objednávky vás přesměrujeme na platební bránu, kde zadáte údaje své karty, vše je vyřízeno během okamžiku a my obratem posíláme balíček k vám.

Platbou ApplePay – po odeslání objednávky vás přesměrujeme na platební bránu ApplePay, kde zadáte své údaje, vše je vyřízeno během okamžiku a my obratem posíláme balíček k vám.

Online přes internetové bankovnictví – po odeslání objednávky vás přesměrujeme na platební bránu vašeho internetového bankovnictví, kde zaplatíte prostřednictvím rychlých bankovních tlačítek, vše je vyřízeno během okamžiku a my obratem posíláme balíček k vám.

Hotově nebo platební kartou – při osobním převzetí u nás na prodejnách v Praze, v Hradci Králové nebo v Brandýse nad Labem – v takovém případě vám zboží nejdříve zarezervujeme. Vy pak budete mít možnost si ho na prodejně vyzkoušet a rozhodnout se, jestli si ho koupíte.

Twisto Pay je platební metoda, díky které platíte až poté, co si zboží v pohodlí domova vyzkoušíte. Na úhradu máte celých 30 dnů. Všechny informace o platbě dostanete e-mailem přímo od Twista. Pouze pro osoby starší 18 let.

Na splátky od 2000 Kč - Essox anebo Cofidis. Po odeslání objednávky vás přesměrujeme na splátkový prodej, kde najdete všechny podmínky a informace hezky pohromadě.

Nabídka způsobů platby se liší podle zvoleného způsobu dopravy, což se vám automaticky zobrazí v košíku v průběhu objednávky.

 

Jak objednat zboží

Zaprvé.
Nikdy vás do registrace nebudeme nutit, když si ale najdete chvilku a údaje nám vyplníte, dostanete od nás informace o aktuálních slevách a budete moct sledovat stav objednávky online.

Zadruhé.
Vyberete si to, co se vám líbí, a pomocí ikony košíku to pošlete, ano správně, do košíku. Až budete mít nakoupeno, celým procesem objednávky vás provedeme, což nezabere víc než dvě minutky. Pak už jen zbývá objednávku odeslat a těšit se na nové kousky do výbavy.

Zatřetí.
Všechny detaily objednávky vám shrneme v e-mailu, který vám přistane ve schránce prakticky hned po jejím odeslání. V závislosti na zvoleném způsobu platby vás buď rovnou přesměrujeme na danou platbu (např. prostřednictvím platební brány), nebo vás informujete o pokynech k úhradě. Pokud jste si zboží jen rezervovali (zvolili jste vyzvednutí na prodejně s platbou na prodejně), k platbě jste se zatím nezavázali – až po prohlédnutí a vyzkoušení zboží na prodejně se rozhodnete, zda si ho zakoupíte.

Začtvrté.
Tou dobou už napínáme svaly a děláme na tom, abyste měli svůj balíček co nejdřív u sebe.

A konečně.
Na e-mail posíláme průběžné info - vždycky budete vědět, co se s vaší objednávkou děje. Kdybyste potřebovali cokoliv vyřešit nebo upravit - napište nám nebo zavolejte, rádi posloužíme!

 

Stav objednávky

Pokud se u nás zaregistrujete, můžete sledovat stav své objednávky přímo na webu. Případně se nás kdykoliv zeptejte – náš zákaznický servis je vám k dispozici!

 

Obchodní podmínky a reklamační řád

Pro více informací si přečtěte naše obchodní podmínky a reklamační řád.

 

 

Nastavení cookies pro lepší uživatelský zážitek
Tento web používá cookies k zajištění nejlepšího uživatelského zážitku. Cookies jsou malé soubory, které jsou umístěny na vašem zařízení, když navštívíte náš web. Tyto soubory nám pomáhají analyzovat, jak používáte naše stránky, a umožňují nám tak zlepšovat a personalizovat naše služby. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ vyjádříte souhlas s užitím souborů cookies a s užitím a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech našich partnerů. Nastavení cookies, personalizace a reklamy si můžete změnit kliknutím na tlačítko „Upravit nastavení“. Kliknutím na „Odmítnout vše“ budou použity pouze ty cookies, které potřebujeme k provozu webu. Více informací o zpracování údajů naleznete na této stránce.
SouhlasímUpravit nastaveníOdmítnout vše