Komplety kotoučových brzd na kolo - spolehlivý výkon ? bezpečnost
Komplety kotoučových brzd jsou nezbytnou součástí výbavy každého cyklisty, který dbá na svou bezpečnost a výkon. Kotoučové brzdy poskytují lepší kontrolu a účinnost brzdění za jakýchkoli podmínek.
Výhody kotoučových brzd
Vyšší brzdná síla: Ve srovnání s ráfkovými brzdami poskytují kotoučové brzdy výrazně vyšší brzdnou sílu.
Stabilita za mokra: Kotoučové brzdy jsou méně náchylné na ztrátu výkonu v deštivém počasí.
Delší životnost: Díky menšímu opotřebení samotných kotoučů a destiček mají longeri životnost.
Typy kotoučových brzdových systémů
Na trhu existují dva hlavní typy kotoučových brzdových systémů: hydraulické a mechanické. Oba typy mají své specifické výhody, záleží na vašich preferencích a stylu jízdy.
Hydraulické kotoučové brzdy
Vyšší výkon: Hydraulické systémy poskytují plynulejší a spolehlivější brzdění.
Méně údržby: Hydraulika vyžaduje méně častou údržbu oproti mechanickým systémům.
Mechanické kotoučové brzdy
Dostupnější cena: Mechanické brzdy jsou levnější než jejich hydraulické protějšky.
Snadnější opravy: Opravy a údržba mechanických systémů jsou jednodušší a rychlejší.
Výběr správného kotoučového brzdového kompletu závisí na vašich individuálních potřebách a preferencích. Bez ohledu na to, pro který typ se rozhodnete, komplety kotoučových brzd výrazně zvýší vaši bezpečnost na kole.
SRAM patří mezi nejznámější světové výrobce cyklistických komponentů. Nejde o žádného nováčka, společnost byla založena v Chicagu v roce 1987. Společnost rostla velmi rychle a to zejména díky neustálým inovacím. V roce 1988 uvedla na trh silničních kol řazení Grip Shift. V roce 1991 byla tato technologie přizpůsobena pro horská kola a SRAM rychle rostl. V roce 1995 SRAM dychtivě expandoval, představil svou první zadní přehazovačku pro horská kola, nazvanou ESP, která se vyznačovala novým a jedinečným poměrem ovládání lanka 1:1, který byl tolerantnější ke znečištění kabelu a snadněji se nastavoval než konkurenti. Nová přehazovačka byla navržena tak, aby se perfektně spárovala s ESP Grip Shifty SRAM, a to byl pro SRAM zásadní první krok k výrobě kompletního systému řazení.
Zajistěte si komponenty pro řetězy a převody
SRAM toužil po růstu, a to jak akvizicemi, tak vývojem produktů. V roce 1997 SRAM koupil Sachs, legendárního německého výrobce s odbornými znalostmi v oblasti řetězů a převodů. Sachs poskytl společnosti SRAM skupinu zkušených metalurgů a inženýrů a také úspěšnou výrobní linku řetězů a nábojů s vnitřním převodem. SRAM vydal svou první zadní přehazovačku XO v roce 2001. Jednalo se o kompletní přepracování stávajících přehazovaček SRAM ESP a cílem mělo být nepopiratelně nejlepší ve své třídě. Představení první špičkové přehazovačky SRAM znamenalo zlom pro skupiny horských kol společnosti. V roce 2002 SRAM získal výrobce odpružení RockShox. RockShox byl jednou z nejznámějších značek v cyklistice a průmyslovým inovátorem, který zavedl odpružení a přetvořili horská kola pro celý svět. Inovace a úspěchy pokračují až do teď. Produkty jsou vyráběny v mnoha zemích, najdeme je v Portugalsku, Taiwanu, v USA i v Číně. Díky naší nabídce si můžete vysoce kvalitní produkty značky SRAM pořídit také.
Tento web používá cookies k zajištění nejlepšího uživatelského zážitku. Cookies jsou malé soubory, které se ukládají na vašem zařízení při návštěvě našeho webu. Pomáhají nám analyzovat, jak web používáte, a umožňují nám zlepšovat a personalizovat naše služby. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ vyjádříte souhlas s použitím cookies, s použitím a předáváním údajů o vašem chování na webu a s použitím vašich osobních údajů k personalizaci i nepersonalizaci reklam na sociálních sítích a reklamních sítích našich partnerů. Nastavení cookies můžete upravit kliknutím na tlačítko „Upravit nastavení“. Kliknutím na „Odmítnout vše“ budou použity pouze nezbytné cookies pro provoz webu. Více informací o zpracování údajů naleznete na této stránce.