all-wings

 

Sedlovka zaražená přímo do zadku? Ale ne. Pionýrská All-wings konstrukce.


Na tohle sedlo budete potřebovat čas, trpělivost a imbus do kapsy. Ale rozhodně se to vyplatí! Na začátku musíte překonat několik nepohodlností. Pokud se hladce přenesete přes vizuální dojem ostatním, že máte sedlovku zaraženou přímo do zadku, protože to tak z různých úhlů skutečně tak vypadá, jsou tady nepohodlnosti skutečné. Spolu s instalací sedla dostanete sadu praktických rad, jak instalaci provést a postupně v čase modifikovat. Nepatřím mezi ty, co čtou návody. Takže pokorně až dodatečně postupně snižuji sedlovku. A sklápím sedlo mírně dozadu, aby mě přestaly bolet ruce, protože pořád sjíždím ze sedla dopředu. Dvě drobnosti, které jsou dělící čárou mezi „hodím to do řeky“ a „paráda!“.

 

„Co mě ale úplně dostalo, byl můj výkon!“

 


Stačí tři, čtyři jízdy a chuť to vyladit do dokonalosti. Odměna se dostaví. Dneska věřím, že trvalá. Především mě přestal bolet zadek, když jsem druhý den po intenzivní jízdě zase nasedal. Toho si jako chlap s otlačenou hrází a kořenem penisu všimnete hned. Po pár jízdách jsem vzal zase imbus a sedlo opět mírně zvýšil a lehce si vrátil dopředný náklon. Hodně jsem postrádal jízdu bez držení rukou. Většinou si tak odpočívám, ale první jízdy jsem na nezvyklém sedle málem vymázl. Změna těžiště? To už je taky pryč a já mám naopak dojem, že jsem si našel ještě lepší než původní stabilitu. I tomu pomohl mírný záklon sedla. Jinak bez rukou sjíždíte dopředu pořád.

 

Co mě ale úplně dostalo, byl můj výkon! Myslel jsem, že se propadnu v čase. Ale už první jízda byla srovnatelná jako s klasickým sedlem. Že bych se hecoval? Ne, další jízdy s lepším než průměrem v čase mi napovídají, že se třeba ještě někdy k lepšímu cyklistovi alespoň přiblížím. A kdybych se na to měl podívat jako doktor? Fakt, že chybí středová část klasického sedla, dnes jakkoliv anatomicky formovaná, je bonus zejména pro zadní uretru. To je část močové trubice, která se nachází na hrázi mezi šourkem a konečníkem a pokračuje přes prostatu vzhůru do močového měchýře. All-wings sedlo tuhle část včetně prostaty kompletně odlehčuje. Byť se neprokázala souvislost mezi rakovinou varlat a cyklistikou, moc by mě zajímaly výsledky studie, které třeba tohle sedlo budou jednou zkoumat.

 

 

All-wings sedlo je průkopnickým konceptem, který je věřím pozoruhodný nejen pro mě.“

 

Nedělám nikomu reklamu. Mám rád oblíbenou značku hodinek, oblečení, bot anebo kola. Jsem rád vepředu mezi pionýry.
All-wings sedlo je průkopnickým konceptem, který je věřím pozoruhodný nejen pro mě. Tak ať to jezdí!

 

MUDr. Tomáš Šebek
chirurg Nemocnice Na Františku
účastník misí Lékaři bez hranic

 

 

 

 

„Já osobně jsem se sedlem velmi spokojený, sám jsem sedlo doporučil pacientům…“

 

Myslím si, že je sedlo výborné zejména pro rekreační jezdce a mohlo by se využít i na elektrokola. Já osobně jsem se sedlem velmi spokojený... Sám jsem se přesvědčil, že z něho skutečně, jak se lidově říká, nebolí zadek. A z odborného zdravotního hlediska bych řekl, že lidem, kteří mají problémy okolo konečníku, prostaty nebo na hrázi, může toto sedlo pomoci a může to pro ně mít velký význam. Já sám jsem sedlo doporučil pacientům, u kterých vím, že by jim mohlo znovu umožnit bezbolestně provozovat tento sport.

 

prof. MUDr. Jan Pirk, DrSc.
kardiolog

Nastavení cookies pro lepší uživatelský zážitek
Tento web používá cookies k zajištění nejlepšího uživatelského zážitku. Cookies jsou malé soubory, které se ukládají na vašem zařízení při návštěvě našeho webu. Pomáhají nám analyzovat, jak web používáte, a umožňují nám zlepšovat a personalizovat naše služby. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ vyjádříte souhlas s použitím cookies, s použitím a předáváním údajů o vašem chování na webu a s použitím vašich osobních údajů k personalizaci i nepersonalizaci reklam na sociálních sítích a reklamních sítích našich partnerů. Nastavení cookies můžete upravit kliknutím na tlačítko „Upravit nastavení“. Kliknutím na „Odmítnout vše“ budou použity pouze nezbytné cookies pro provoz webu. Více informací o zpracování údajů naleznete na této stránce.
SouhlasímUpravit nastaveníOdmítnout vše