Dodatečná sleva 11 % na dětská kola a odrážedla! V košíku stačí zadat kód "DAREK". Akce platí do 07. 10. 2024!
"Sedlo jsem objevil na cykloveletrhu a hned po návratu domů jsem ho musel vyzkoušet... a naprostá bomba! Proto jsem se rozhodl navázat exkluzivní spolupráci s All-wings a tohle revoluční sedlo přivézt taky našim zákazníkům do Česka. Neustále sedlo někomu půjčuju a nikdo mi ho nechce vracet! Tak teď už si ho můžete koupit i vy v našem eshopu."
Martin Kudrna, ředitel bikero.cz
Garance spokojenosti
Vzhledem k velkému zájmu a čekací době na testovací kusy vám nyní garantujeme, že když si sedlo koupíte a nebude vám vyhovovat, můžete jej vrátit ve lhůtě 60 dní od nákupu. A to i v případě, že při montáži třeba poškrábete lak - peníze vám vratíme do koruny!
V balíku samozřejmě najdete i vratný štítek.
Klíčové vlastnosti sedla All-wings?
Jedinečná ergonomie zaručuje jízdu bez zatížení měkkých tkání.
Testováno závodním týmem v Dubai.
Vyvinuto ve spolupráci s proktologem.
Společnost bikero.cz je výhradním dovozcem sedel All-wings pro ČR.
Materiál: Nylon Cr-Mo
Hmotnost: 207 g
Nosnost: 100 kg
Můžu si sedlo All-wings někde vyzkoušet?
Ano, sedlo si můžete zapůjčit na našich prodejnách v Praze a Hradci Králové. V případě zájmu si domluvte termín na tel. 602 552 000 (07:00-16:00) nebo emailu obchod@bikero.cz (vratná kauce 2000,- Kč).
Je sedlo vhodné i na jízdu na horském kole?
Do lehčího terénu ano, ale do složitějšího terénu (sjezd ve stoje, červené a černé traily apod.) je to hodně individuální - nedostanete se totiž za sedlo. Pomoci může teleskopická sedlovka.
Je sedlo vhodné i pro ženy?
Ano, je vhodné i pro ženy. Sedla se dotýkáte (proti klasickému sedlu) pouze pánevními kostmi.
Jak si sedlo správně nastavit?
V sekci "Ke stažení" níže najdete podrobný návod k montáži sedla. Na první vyjížďku doporučujeme přibalit imbusový klíč a polohu sedla "doladit" během zastávek.
Nové příslušenství od All-wings!
Stále se nás ptáte, jestli existuje i nějaký potah na tohle super sedlo? Ano a konečně jej pro vás máme i na našem e-shopu! Mrkněte na ALL-WINGS potah na sedlo Falcon pro ještě pohodlnější a šetrnější jízdu na kole.
Potah na sedlo není součástí balení.
Co si o sedle All-wings myslí naši zákazníci?
Sedlovka zaražená přímo do zadku? Ale ne. Pionýrská All-wings konstrukce.
Na tohle sedlo budete potřebovat čas, trpělivost a imbus do kapsy. Ale rozhodně se to vyplatí! Na začátku musíte překonat několik nepohodlností. Pokud se hladce přenesete přes vizuální dojem ostatním, že máte sedlovku zaraženou přímo do zadku, protože to tak z různých úhlů skutečně tak vypadá, jsou tady nepohodlnosti skutečné. Spolu s instalací sedla dostanete sadu praktických rad, jak instalaci provést a postupně v čase modifikovat. Nepatřím mezi ty, co čtou návody. Takže pokorně až dodatečně postupně snižuji sedlovku. A sklápím sedlo mírně dozadu, aby mě přestaly bolet ruce, protože pořád sjíždím ze sedla dopředu. Dvě drobnosti, které jsou dělící čárou mezi „hodím to do řeky“ a „paráda!“.
„Co mě ale úplně dostalo, byl můj výkon!“
Stačí tři, čtyři jízdy a chuť to vyladit do dokonalosti. Odměna se dostaví. Dneska věřím, že trvalá. Především mě přestal bolet zadek, když jsem druhý den po intenzivní jízdě zase nasedal. Toho si jako chlap s otlačenou hrází a kořenem penisu všimnete hned. Po pár jízdách jsem vzal zase imbus a sedlo opět mírně zvýšil a lehce si vrátil dopředný náklon. Hodně jsem postrádal jízdu bez držení rukou. Většinou si tak odpočívám, ale první jízdy jsem na nezvyklém sedle málem vymázl. Změna těžiště? To už je taky pryč a já mám naopak dojem, že jsem si našel ještě lepší než původní stabilitu. I tomu pomohl mírný záklon sedla. Jinak bez rukou sjíždíte dopředu pořád.
Co mě ale úplně dostalo, byl můj výkon! Myslel jsem, že se propadnu v čase. Ale už první jízda byla srovnatelná jako s klasickým sedlem. Že bych se hecoval? Ne, další jízdy s lepším než průměrem v čase mi napovídají, že se třeba ještě někdy k lepšímu cyklistovi alespoň přiblížím. A kdybych se na to měl podívat jako doktor? Fakt, že chybí středová část klasického sedla, dnes jakkoliv anatomicky formovaná, je bonus zejména pro zadní uretru. To je část močové trubice, která se nachází na hrázi mezi šourkem a konečníkem a pokračuje přes prostatu vzhůru do močového měchýře. All-wings sedlo tuhle část včetně prostaty kompletně odlehčuje. Byť se neprokázala souvislost mezi rakovinou varlat a cyklistikou, moc by mě zajímaly výsledky studie, které třeba tohle sedlo budou jednou zkoumat.
„All-wings sedlo je průkopnickým konceptem, který je věřím pozoruhodný nejen pro mě.“
Nedělám nikomu reklamu. Mám rád oblíbenou značku hodinek, oblečení, bot anebo kola. Jsem rád vepředu mezi pionýry.
All-wings sedlo je průkopnickým konceptem, který je věřím pozoruhodný nejen pro mě. Tak ať to jezdí!
MUDr. Tomáš Šebek
chirurg Nemocnice Na Františku
účastník misí Lékaři bez hranic
„Já osobně jsem se sedlem velmi spokojený, sám jsem sedlo doporučil pacientům…“
Myslím si, že je sedlo výborné zejména pro rekreační jezdce a mohlo by se využít i na elektrokola. Já osobně jsem se sedlem velmi spokojený... Sám jsem se přesvědčil, že z něho skutečně, jak se lidově říká, nebolí zadek. A z odborného zdravotního hlediska bych řekl, že lidem, kteří mají problémy okolo konečníku, prostaty nebo na hrázi, může toto sedlo pomoci a může to pro ně mít velký význam. Já sám jsem sedlo doporučil pacientům, u kterých vím, že by jim mohlo znovu umožnit bezbolestně provozovat tento sport.
prof. MUDr. Jan Pirk, DrSc.
kardiolog
"Dobrý den, někdy v roce 1986 nebo 1987 při mých studiích na technické univerzitě v Liberci v rámci konstrukce strojů a zařízení jsme také řešili otázku ergonomie, vztah člověka k zařízení a jeho ovládání, uživatelskou přívětivost konstrukčního řešení. V té době nám profesor ukazoval krátký film, jak si dal někdo práci a vymyslel ideální sedlo na kolo, aby perfektně vyhovovalo tělu člověka a tomu, proč na sezení má obrovské hýžďové svaly. A výsledek tohoto bádání v době před více jak 30 lety bylo sedlo ve formě dvou malých bochánků, na které se cyklista posadil. Ani stovka kilometrů nebyl problém. Vypadalo to podivně, ale rozhodně to bylo revoluční řešení a změna paradigmatu v pojetí kola a cyklistického sedla. Netušil jsem, že se k té myšlence někdo vrátí. Možná vypršela již patentová ochrana, ale nadchlo mě to.
Když jsem sedlo viděl ve Vaší reklamě, tak jsem ho hned pořídil na svého horala a musím říci, že to je ono. Design sedla má daleko od těch 2 polstrovaných bochánků, co jsem viděl někdy před 30 lety. Je to super. A tak Vám gratuluji k odvaze prolamovat paradigmata, která jsou kolem nás. Až to pár dalších cyklistů vyzkouší, tak pochopí. Ano, moje sportovní štíhlé sedlo vypadá velmi elegantně, ale zeptejte se mě na pocity po delší trase v terénu druhý den a proč se na delších trasách čas od času zvedám a pouštím krev do míst, na které jsou muži obzvlášť choulostiví... Ať se Vám i Vašim kolegům po té nové cestě dobře šlape…"
Jan Brázda
"Testoval jsem ho o víkendu a myslím, že si ho asi ponechám… Vskutku se na něm nesedí pohodlněji než na klasickém sedle, ale musím říct, že funguje… Sedlo ocení skutečně ten, kdo má nebo měl skutečné proktologické problémy, ten se bojí ke klasickému sedlu už jenom přiblížit. Zatím se zdá, že s tímto sedlem se skutečně ke kolu zase vrátím, alespoň na kratší projížďky…"
Pavel Bína
Výrobce | ALL-WINGS |
Barva | žlutá |
Jak je to se změnou posezu dopředu nebo dozadu podle toho jestli jede člověk do kopce (zadní) nebo když si chce zvýšit rychlost (dopředu))
Dobrý den, v tomto případě je sedlo nastaveno jedním způsobem a to špičkou nahoru. Nelze ho nastavovat tak jako měžné sedlo. děkuji