*Obrázek nemusí odpovídat uvedené specifikaci. Výrobce si vyhrazuje právo změnit specifikaci bez předchozího upozornění, aby se zlepšila dostupnost, funkčnost, spolehlivost nebo design.
Rám
ALU 6061, rear travel 135 mm, M (17"), L (19"), XL (21")
Vidlice
Rock Shox RECON SILVER RL, SA, 140mm, boost™ 15x110axle
Tlumič
Rock Shox Deluxe Select+ RT (210x55)
Zdvihy
140 mm / 135 mm
Motor
BAFANG M500 / 250W / 95Nm
Baterie
CTM IGB 770Wh / 48V / 16Ah
Řazení
Shimano Deore SL-M5100/11sp.
Přehazovačka
Shimano Deore RD-M5100
Kazeta
CTM CS11, 11/50
Řetěz
KMC X11e 128L
Převodník
Bafang 38T, 170mm
Počet zubů
38 / 11-50
Brzdy
Shimano MT200 / SMRT10M
Řídítka
CTM rise bar, 31,8dia, 760mm
Představec
CTM ASM03 45 mm
Hlavové složení
NECO H156
Sedlo
CTM FLAT
Sedlovka
EXA Form KSP900 (M-125mm/L,XL-150mm)
Pedály
VPE-527
Ráfky
WTB ST i29 TCS 2.0 29" 32H
Náboje
Shimano MT400 boost / 32H
Pláště
WTB Trail Boss 29x2,4" Comp
Hmotnost kola
26,2 kg
Bafang M500
Silný a zároveň lehký 250W motor Bafang MaxDrive M500 navržený pro optimální přenos síly. Nabízí točivý moment až 95 Nm při hmotnosti pouhých 3,3 kg. Motor napájí výkonná 770Wh Li-lon baterie LG s kapacitou 48 V / 16 Ah. Baterie zaručuje dojezd 50 až 120 km a její nabití na maximální kapacitu trvá zhruba 6 hodin.
Moderní pohon 1x11
Závodníky i hobby jezdci ověřený pohon jen s jedním převodníkem vpředu a jedenácti převody vzadu nabízí kompletní rozsah řazení, který budete potřebovat. Plně nahrazuje starší systém se dvěma nebo třemi převodníky vpředu. Přináší i řadu dalších výhod, jako jsou jednoduché ovládání, nízká hmotnost a příkladná spolehlivost.